Ansök om konto i Självbetjäningsportalen

Föregående
  • Ansökan
  • Förhandsgranska
  • Skicka in
Nästa

Om din organisation är kund hos Inera, och om du själv arbetar med någon av de nationella e-tjänsterna, kan du ansöka om konto i Självbetjäningsportalen. I vår självbetjäningsportal kan du skicka in ärenden som gäller exempelvis support och felanmälan. Du kan också följa status för alla dina ärenden, även de ärenden som du anmält till oss via telefon, mejl eller formulär.

Observera att kontot i Självbetjäningsportalen inte ger behörighet att logga in i någon av Ineras tjänster.

Information om behandling av personuppgifter
 

Är din organisation kund hos Inera?

Kund är du om din organisation har en direktanslutning till en tjänst, eller om ni av annan anledning har ett avtal med Inera för att använda aktuell tjänst.

Har din organisation en lokal IT-avdelning?

Organisation

Kontaktuppgifter

Beskriv din roll inom din organisation

Ange kort vad din roll är, samt för vilken tjänst du har behov av att använda portalen.